„Bitterschokolade. Wortschatzerklärungen und Aufgaben zum Text”, autoare Guranda E., Cabac L., Bulgacova I.
„English 2.3”, autoare Viorica Condrat, Viorica Cebotaroș
Manualul de limbă engleză „English 2.3” are drept scop dezvoltarea competențelor comunicative, interculturale și de mediere la elevii din clasa a 7a, în conformitate cu cerințele Curriculumului din 2019. Un accent deosebit a fost acordat și dezvoltării competențelor secolului 21. Subiectele și activitățile elaborate au scop de a spori curiozitatea la elevi, pe de o parte, și să-i motiveze să cunoască limba și cultura țărilor anglofone, pe de altă.
„English Workbook, nivelele A1.1, A1.2, A1”, autori: Iulia Ignatiuc, Ana Munten, Lara Aladin, Ludmila Foca, Dina Puiu
Testele de evaluare formativă și sumativă la limba engleză, nivelele A1.1, A1.2 și A1, constituie un support didactic efficient în evaluarea și autoevaluarea progresului școlar al elevului, sporind motivația lor și încurajând învățarea limbii engleze. Culegerea propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
– conține 30 de teste de evaluare formativă;
– conține teste de evaluare sumativă;
– susține efortul elevilor să-și autoevalueze cunoștințele.
Manuale școlare pentru ciclul primar elaborate de: Iulia Ignatiuc, Ana Munten, Lara Aladin, Ludmila Foca, Dina Puiu
“MEHRSPRACHIGKEIT UND INTERKULTURELLE TABUS IN GESELLSCHAFT UND BILDUNG” Oxana Chira
Suportul de curs Mehrsprachigkeit und interkulturelle Tabus in Gesellschaft und Bildung, elaborat de către dr. Oxana Chira, este o lucrare originală prin modul de prezentare internă, o anexă la cursul de Comunicare interculturală și totodată o lucrare științifică actuală. Ne raliem convingerii exprimate de autoare în ceea ce privește necesitatea, importanța și actualitateadesfășurării și aprofundării investigațiilor științifice în domeniul dat. Atât cursurile de la ciclul I Licență, cât și cursurile teoretice de la ciclul II Masterat se confruntă cu o lipsă acută de materiale științifice autentice în domeniul comunicării interculturale. Autoare aduce exemple convingătoare din sistemul de educație din Germania și face o analiză comparativă dintre două societăți. Sub aspect tematic suportul de curs, cu conținuturile și reperele propuse, va contribui considerabil în procesul academic.