În cadrul proiectului ,,Connecting universities-industry through smart entrepreneurial cooperation and competitive intelligence of students in Moldova, Georgia and Armenia”/,,Conectarea dintre universități și industrie prin cooperare antreprenorială inteligentă și inteligența competitivă a studenților din Moldova, Georgia și Armenia”, număr de referinţă 617393-EPP-1-2020-1-MD-EPPKA2-CBHE-JP, au fost planificate și se implementează 7 Pachete de lucru și un set de activități specifice:
PL1. PREGĂTIRE. Lider: USM (Universitea de Stat din Moldova)
1a – Elaborarea unui Plan de management al proiectului, care să includă structuri de management, procese și îndrumări, inclusiv Acordul de parteneriat și registrul de risc.
1b – Pregătirea și organizarea întâlnirii de lansare a proiectului în Republica Moldova și planificarea viitoarelor întâlniri.
1c – Stabilirea termenilor de referință pentru membrii Grupului Consultativ și Evaluatorul Extern.
1d – Revizuirea și convenirea planului de lucru, structurilor și alocărilor bugetare.
Termen: 01-02-2021 – 30-04-2021
PL2. DEZVOLTARE. Lider: UNACT (Academia de Arte Teatrale și Cinematografie Caragiale)
2a – Coordonarea activității pachetului de lucru și partenerilor.
2b – Proiectarea și organizarea vizitelor de studiu la fiecare partener al UE.
2c – Crearea un raport integrat de comparații și constatări.
2d – Organizarea și furnizarea ateliere de formare a personalului privind abilitățile hard și soft.
2e – Proiectarea și furnizarea structurii pentru suporturi de curs și instrumente de evaluare în cadrul programului de inteligență competitivă pentru studenți: accelerare, digital, arte.
2f- Elaborarea de conținut și materiale pentru suporturi de curs: accelerare, digital, arte
2g- Elaborarea de cunoștințe și abilități – 2 instrumente de evaluare (1 pentru studenți și 1 profesori cu background și nivel de cunoștințe diferite).
2h- Organizarea atelierelor de formare a personalului de evaluare.
2i-Draft MOOC. Fișiere de documentație suport: conținut, metodologii și elemente pedagogice etc.
Termen: 01-03-2021 – 31-03-2022
PL3. DEZVOLTARE. Lider: RISERBA (Universitatea de Științe aplicate)
3a – Coordonarea activității pachetului de lucru și hub-urilor partenerilor.
3b – Evaluarea și confirmarea cerințelor de echipamente la fiecare partener pentru hub-urile multidisciplinare.
3c – Identificarea și amenajarea spațiilor pentru hub-uri multidisciplinare.
3d – Licitația, achiziția și instalarea de echipamente pentru hub-uri multidisciplinare.
3e – Crearea prelegerilor înregistrate video în cadrul programului de inteligență competitivă, prezentări și interviuri și chestionare pentru hub-urile MOOC.
3f – Crearea și furnizarea foii de parcurs instituționale individuale pentru prelegerile MOOC și centrele de instruire față în față.
3g – Obținerea aprobării privind calitatea materialelor MOOC de la Comitetul de experți ai proiectului și de la Grupul consultative.
Termen: 15-01-2021 – 31-03-2022
PL4. DEZVOLTARE. Lider: ISU (Universitatea de Stat Ilia)
4a – Coordonarea activității pachetului de lucru și partenerilor.
4b – Obținerea aprobării de la organismele decizionale de către toate instituțiile de învățământ superior EaCP cu privire la suporturile de curs.
4c- Dezvoltarea curriculară/includerea conținutului în procesul de predare/curricula.
4d – Traducerea în limba maternă. Furnizarea cursurilor prin MOOC și formare față în față în Moldova, Armenia și Georgia.
4f – Dezvoltarea proiectelor comune de inovare deschisă.
4g – Organizarea stagiilor de practică.
4h– Elaborarea unui plan de acțiune privind posibilitățile de îmbunătățire a conexiunii dintre universități și întreprinderi.
Termen: 15-01-2021 – 31-12-2023
PL5. DISEMINARE ȘI EXPLOATARE. Lider: ONG IMPULS
5a – Coordonarea activității pachetului de lucru și a partenerilor.
5b – Crearea planului de diseminare și exploatare.
5c – Crearea paginii web al proiectului.
5d – Producerea de materiale, comunicarea /marketing/comunicate de presă
5e – Organizarea unui mic dejun de diseminare pentru managementului universitar. Evenimente de networking pentru universitățile non-partenere
5f – Înființarea rețelei interuniversitare de personal
5g – Furnizarea a două seminarii de instruire a formatorilor pentru instituțiile de învățământ superior care nu fac parte din proiect din EaCP
5h- Semnarea acordurilor de colaborare între instituții și companii partenere
Termen: 15-01-2021 – 31-12-2023
PL6. CONTROLUL CALITĂȚII. Lider: Compania ,,Managementul Antropologiei”
6a – Coordonarea activității pachetului de lucru și a partenerilor.
6b – Desemnarea membrilor organelor strategice și a evaluatorului extern.
6c – Organizarea a 4 întâlniri virtuale ale Comitetului de conducere și generarea de rapoarte.
6d – Colaborarea cu Evaluatorul Extern pentru a produce rapoarte periodice de evaluare.
Termen: 15-01-2021 – 14-01-2024
PL7. MANAGEMENT. Lider: USM (Universitea de Stat din Moldova)
7a – Coordonarea și monitorizarea activității proiectului.
7b – Configurarea și organizarea întâlnirilor de proiect.
7c – Configurarea proceselor de administrare a proiectului și fișierelor necesare pentru coordonarea proiectului.
7d – Configurarea sistemelor de comunicare internă (folosind Trello sau alt instrument software).
7e – Asiguraea legăturii cu autoritatea de management și raportarea în termen-limită, inclusiv închiderea proiectului.
Termen: 15-01-2021 – 15-01-2024